donderdag 1 januari 2015

Travel: bucket list


Zoals waarschijnlijk veel andere twintigers, staat reizen boven aan mijn lijstje van things to do. Het allerliefste word ik natuurlijk de nieuwe Floortje Dessing en maak ik van Kevin de nieuwe Chris Zegers, maar aangezien dat nooit zal gebeuren zal ik het zelf maar moeten doen. Dit is mijn lijstje:


Europa:
Denemarken
Finland
Griekenland
Ierland
Noorwegen
Oostenrijk
Portugal
Schotland
Tsjechië
IJsland 
Zweden 
Zwitserland 

Midden-Oosten:
Egypte
Israel
Verenigde Arabische Emiraten

Afrika:

Kenia
Madagaskar
Marokko
Tanzania
Zuid-Afrika



Azië/Oceanië: 
Australië
Cambodja
China
Filipijnen
India
Indonesië
Japan
Laos
Malediven
Maleisië
Mongolie
Nepal
Nieuw-Zeeland
Rusland
Singapore
Taiwan
Thailand
Vietnam
Noord-Amerika en Canada:
Het liefste alle staten bezoeken met een roadtrip.

Midden-Amerika en Zuid-Amerika:

Argentinië
Bahama's
Brazilië
Chile
Costa Rica
Cuba
Curacao
Haiti
Jamaica
Panama
Peru



Dus, dit is mijn lijstje van landen en plekken die ik wil bezoeken voordat ik het loodje ooit leg. Het moet te doen zijn toch? Misschien ben ik iets te optimistisch, maar dit is toch wel echt mijn levensdoel, de hele wereld zien samen met Kevin.

2 opmerkingen:

  1. Dat is een lange lijst! Lekker veel rondreizen dus :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een lange lijst! Je had beter "de hele wereld" neer kunnen zetten hihi. Ik wil ook nog zóveel zien!

    BeantwoordenVerwijderen