dinsdag 13 augustus 2013

Gezond recept

Hoi lieve lezers,

Een paar dagen terug heb ik dit heerlijke - Newfysic proof - gerecht gemaakt. Echt super lekker! Heel veel groente, vis, garnalen en een meergranen wrap. Lees snel verder!

Wat heb je nodig?
Vis - wij hadden 600 gram vis
Garnalen - staat niet op de foto, heb ik achteraf toegevoegd. Was zo'n 200 gram
Groente, heel veel groente. Alles dat op de foto staat is erin gegaan. Ja echt!
Knoflook
Woksaus - wij gebruiken szechuan, omdat wij van pittig eten houden. Je kan het echter vervangen door een wat mildere of zoetere saus!
Frylight of olijfolie - Frylight is ook olijfolie, maar je gaat er wat voorzichtiger mee om. Als je olijfolie in een pan doet, doe je al gauw veel te veel. Met frylight zijn 4/5 sprays al voldoende, mits je een goede pan hebt.

Pak een wok-pan of een grote pan. Ik was te lui om de wok-pan te pakken en vandaar dat er geen wok-pan op de foto staat! Spray hier vervolgens wat frylight in de pan en bak de vis in de knoflook gaar. Ondertussen kan je de groente vast snijden. Is de vis goed? Ja, doe dan de groente in de pan en bak deze mee. Nee, ga dan even verder met de vis bakken. Zodra de groente begint te slinken, voeg je er een half flesje saus aan toe - mag ook minder, maar i love me some sauce -. Doe een wrap in de magnetron - ongeveer 20 seconden - vul je wrap met de vis en groente en je bent klaar om te smullen! Enjoy!




Ik heb dit rond een uur of 5 gemaakt, voordat Kevin mij kwam ophalen. Wij gingen namelijk naar de mediamarkt om een camera te kopen. Doordat ik zo blij en hyper was door mijn aankoop, ben ik vergeten een foto te maken van het eindresultaat op een wrap. Sorry for that.
Zou jij dit eten? Let me know en vergeet mijn blog niet te volgen op bloglovin, dat doe je hier!

Fijne dag,
xoxo Shannon

6 opmerkingen:

  1. Het ziet er lekker uit! Maar ik ben vegetarisch, dus ik eet ook geen vis.. Anders zou ik het zeker eten ;)
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lekkahhh maar waar koop ik frylight???
    Xx Dorothy

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mm ik weet het niet, wel heel veel groente! Maar het kan geen kwaad om eens wat te proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ah, ziet er heerlijk uit! (:
    Liefs!
    http://anneauty.blogspot.nl/

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er lekker uit! Echt een gerecht voor mijn vriend (ik ben niet zo een visliefhebber).

    http://lifeofroshelle.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen