woensdag 14 augustus 2013

Pasta salade met kip.

Hoi lieve lezers,


Vandaag weer een lekker recept. Mijn blog begint een soort gezonde recepten blog te worden ipv beauty, fashion & lifestyle. Ach, wat maakt het ook uit. Koken is één van mijn grootste hobby's en daarom vind ik het leuk om lekkere recepten met jullie te delen. Lees snel verder voor de pasta salade.

Voor dit recept heb je nodig:
Salade:
Sla
Komkommer
Tomaat - vind ik niet lekker, Kevin wel
Zongedroogde tomaatjes - vind ik wel lekker!
Avocado - vind ik lekker, Kevin niet, meer voor mij!
Dressing - honing mosterd
Pasta


Dit keer gebruikten wij kip, normaal zijn dat gamba's, maar dat kwam doordat wij allebei net van ons werk af kwamen en reuze honger hadden. Desondanks was het heerlijk!
Kip
Knoflook
Madam Jeanette - een klein stukje maar
Ui

Vanwege de ontzettende honger hebben Kevin en ik de taken verdeeld, hij de kip, ik de salade. Maar ik zal toch even uitleggen hoe het in z'n werk gaat.
Pak een mooie grote schaal en leg hier de sla in. Wij hadden rucola en ...sla, we hebben geen flauw idee hoe het heet, maar goed. Snij een halve avocado, wat zontomaatjes, komkommer en leg deze op de schaal.


Kevin was ondertussen de kip aan het bakken in knoflook, peper en ui. Op deze manier komt er een lekkere pittige smaak aan de kip en dat vinden we lekker! Zodra de kip gaar en goud bruin is, snij je deze in blokjes en leg je ze op je bord.



 Voordat je begint met het maken van de salade en het bakken van de kip, zet je natuurlijk een pan met water op voor de pasta! Deze koken zoals het op de zak staat. Als de pasta gekookt is, lek je het even uit en leg je dit ook op de schaal. Mix alles door elkaar en verdeel over twee borden. Kevin wilde graag van de schaal eten en soms moet je mannen even hun zin geven;). Een beetje peper en zout naar smaak en smullen maar!


Zou jij dit recept maken? En zou je het dan met gamba's of kip eten? Of juist zonder? Let me know en vergeet me niet te volgen op bloglovin, dat doe je hier!

Have a nice evening,
xoxo Shannon

2 opmerkingen:

  1. Ik zou voor de kip gaan! Heerlijk receptje!

    http://www.lifeofroshelle.nl

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er erg lekker uit! Ik ben niet zo'n fan van gamba's maar i.p.v. kip zou zalm misschien ook wel lekker zijn :)

    BeantwoordenVerwijderen