dinsdag 20 augustus 2013

Opa's oude camera.


Sinds ik mijn nieuwe camera heb, ben ik op zoek naar een leuke/handige camera tas. Helaas zijn de tassen die ik heb gezien, heel erg lelijk, niet leuk en vooral handig. Niet wat ik zoek. Ik kon me herinneren dat er op zolder een tas lag met daarin allemaal camera spullen van mijn opa. Vandaag lag die tas opeens op tafel met daarin deze camera en een oude polaroid camera. Helaas past mijn Nikon D3200 niet in deze vintage camera hoes/tas. Maar toch vind ik het een plaatje om naar te kijken.








Praktica MTL3, misschien dat ik hier binnenkort maar een keer een rolletje voor ga kopen! Hebben jullie oude spullen van opa of oma waar je ook heel blij mee bent? Let me know! Vergeet je foodfashionbeautylover niet te volgen op bloglovin? Dat kan je hier doen!
Fijne avond xx

10 opmerkingen:

  1. Praktica's zijn superfijne camera's, en het rolletje kopen helemaal waard :)!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Ik heb echt geen flauw idee, maar ik ben er wel heel erg blij mee. Misschien dat ik binnenkort even langs de foto winkel ga!

      Verwijderen
  2. Wat een toffe camera! Leuk dat je die gevonden hebt :)
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Altijd fijn om spulletjes van dierbaren te bewaren xxxx dorothy

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oh wat gaaf! Koel dat je die gevonden hebt.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een toffe camera en hippe cameratassen kan je kopen bij Rebecca Minkoff!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. shan er zit ook nog een telelens bij

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. volgens mij heb je die ook meegenomen .hij zat ook in een zwarte koker van leer

      Verwijderen