zondag 11 augustus 2013

Mango-kiwi sapje.

Hoi lieve lezers,



Laatst dronk ik dit heerlijke gezonde, verse sapje bij mijn ontbijt. Echt heel erg lekker en ik ben zo aardig, dat ik dit lekkere sapje met jullie wil delen! Lees snel verder voor het recept.
Je hebt nodig voor dit sapje:

Mango
2 kiwi's
Chiazaad
Lijnzaad
Water
Een glas - het parasolletje is het belangrijkst!
Een blender

Doe alles in de blender, giet het in je glas - ik gebruik een wijnglas, omdat zo'n glas je ontbijt toch net wat leuker maakt -, parasolletje erin, foto maken en drinken maar! Super lekker en super gezond. Duurt maar 3 minuutjes en je begint je dag heerlijk. Thank me now or thank me later;)! 
Wat is jullie favoriete sapje? Let me know en vergeet mijn blog niet te volgen op bloglovin, dat kan je hier doen! 
Fijne zondag!
xoxo, Shannon

4 opmerkingen:

  1. Hmmm ga ik zeker een keer proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt me lekker! Waar haal ik lijnzaad en Chiazaad? Gewoon in de supermartk?

    BeantwoordenVerwijderen
  3. @Tirza, ik heb het gekocht bij Ekoplaza, maar je kan het ook kopen bij de tuinen! Als je lijnzaad koopt, zorg dan wel dat je gebroken lijnzaad koopt. Anders moet je het elke keer fijn malen en who's got time for that?!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hmmm ziet er echt super lekker uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen