zondag 11 augustus 2013

Turkey, july 2013

Hoi lieve lezers,

Het leek mij wel leuk om wat foto's te plaatsen van mijn vakantie met Kevin. Het was echt heerlijk en we hebben ontzettend genoten van onze eerste vakantie samen. Lees snel verder.
Wij verbleven in het hotel The colours hotel Side. Dat is een low-budget, all-inclusive hotel. Niet heel erg luxe dus, maar wel alles all-inclusive. Wij hadden een voordeelkamer geboekt en dat kon je toch echt wel aan alles zien. We zaten in een soort van uithoek van het hotel met als uitzicht het elektriciteitshuisje van het hotel. Maar ik mag echt niet klagen, we hadden elke dag mooi weer en ik had goed gezelschap! Hieronder een paar foto's.



 Diner in het hotel!
 Ik heb problemen met normaal op foto's staan..
 Iets te diep in het glaasje gekeken?
 Mijn lieve vriendje!
 In Side bij Pamfylie, als ik het goed gekopieerd heb van Google!
 Zonsondergang bij ons nieuwe favoriete restaurant!
 Meest heerlijke stukje vlees ooit!
 Hoe lekker ziet dit eruit?!!
 My handsome man!
 Uhh, ja.
 Kevin met Side achter hem..
 Deze kat was de baas van zijn krukje.
 Picture says it all!
 Dit vind ik een leuke foto van mezelf.
 Het lekkerste restaurant ooit.
 Vliegtuig terug naar huis.
 Me and my man.
 Wij zijn bruin.
 Samen met een mooie zonsondergang!
 In Side.
 Samen in Side.
 Helaas weer terug naar huis.

Zo, dit waren een paar foto's van onze heerlijke vakantie samen. Ik zou zo weer terug gaan en nog een keer 9 dagen daar zitten met Kevin - wel zonder oorontsteking dit keer aub -. Wij hebben echt ontzettend genoten van Turkije, het weer en van elkaar.

Ben jij wel eens in Turkije geweest? Vond je dat ook zo fijn? Let me know en vergeet niet mijn blog te volgen op bloglovin, dat doe je hier!

Fijne avond,
Shannon

3 opmerkingen: