vrijdag 13 september 2013

Rebel.

Hoi lieve lezers,



Sorry dat ik zo afwezig was de laatste paar dagen. Ik had vandaag een belangrijk tentamen en ik heb het tentamen gelukkig gehaald! Voorlopig even geen stress meer. Maandag beginnen mijn lessen weer en stiekem heb ik er best wel zin in! Maar goed, vandaag mijn favoriete lipstick. Lees snel verder.
Soms heb ik een dag waarop ik het leuk vind om me lekker op te maken. Ik denk dat wij dames die dagen allemaal wel kennen;). Vandaag was dus zo'n dag. Ik ga dan lekker rustig in mijn badjas zitten en stal al mijn mooie make-upjes uit op mijn toilettafel. Ik neem er dan ook uitgebreid de tijd voor! Een mooie basis, ongeveer 5 minuten voor mijn eyeliner en daarna kies ik een mooie lipstick uit. Het was vandaag een beetje grauw buiten en ik besloot om Rebel - MAC weer eens af te stoffen en mijn lipjes te tuiten. Ik vind dit echt een prachtige herfst kleur. Don't worry Rebel, ik zal je niet meer achter in mijn lade stoppen. Hieronder een paar foto's. Check de photobomb van mijn kat haha!





Rebel - MAC A13 Satin finish


Ik heb trouwens de perfecte manier gevonden om eyeliner op te doen. Ik draag denk ik al 2 jaar bijna elke dag eyeliner en sinds een week lukt het me pas goed. Zouden jullie hier een tutorial van willen? Let me know.
xx,
Shannon

6 opmerkingen: