zaterdag 2 november 2013

Bali, october 2013

Hoi lieve lezers,


Ik ben gisteren ochtend terug gekomen van mijn vakantie in Bali. Het was echt een heerlijke vakantie met familie en vrienden, 10 vrouwen in een villa.... Hier wat foto's van mijn vakantie.





De lekkerste cocktail ever(!) bij Sarong.


Een fake, maar toch heel erg mooi. Ik wil ik wil ik wil.


Uiteten bij Sarong echt een super mooi restaurant met een geweldige menukaart.


Samen met mijn lieve nichtje Kelsey.


Nogmaals met Kelsey, weet niet precies wat ik hier aan het doen was.


Eén van mijn favoriete foto's.


Heel hipster.


Laatste avond uiteten at Jimbaran beach.


Samen met mijn lieve tante Barbe, blogt!


Samen met Kelsey en oma.


Dit is een traditie geworden, foto's maken terwijl we springen.


Underwater selfies.




Dit was serieus zoooo gaaf!





Bali fun ship, een boot met een glijbaan!!


Samen met moeders in de kano.


Coconut beach resort.


Hmmm, beste massage die ik ooit heb gehad.


See you next year Bali.

Hopelijk vinden jullie het leuk om foto's te zien van mijn vakantie. Ik ben van plan om alles dat ik gedaan heb op een rijtje te zetten met adressen en tips. Hotels, restaurants, silvershops, Bali funship etc. Deze vakantie was denk ik toch wel één van de leukste vakanties ooit. Wat was jouw favoriete vakantie en waarom?

xoxo, Shannon

2 opmerkingen:

  1. Super leuke foto's, ik ben jaloers! En super gaaf dat je met een dolfijn hebt gezwommen.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke foto's !!

    liefs daphne
    daphneroos.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen