dinsdag 24 december 2013

Paris, december 2013

Hoi iedereen,



Afgelopen weekend was ik met Kevin in Parijs en wat was het leuk! We hebben in 3 dagen zoveel gezien en gedaan. Bekijk hier de foto's!





 Uitzicht vanaf onze hotelkamer: Cimetière du Montparnasse, toch best scary!







In het vierde jaar van de middelbare school gingen wij naar Parijs, ik was ziek geworden en heb toen overgegeven naast dit beeld. Sentimenteel momentje. 







Zo een mooie deur wil ik later ook wel! 

Viel echt een beetje tegen! Sinds ik in New York ben geweest, vergelijk ik elke Sephora met die in NYC.


Ik denk dat dit mijn favoriete foto is, zo mooi door de lucht! 















Oké, misschien is dit wel de mooiste foto?

Zo, dit waren alle foto's van dag 1! We hebben zoals je ziet, ontzettend veel gedaan. We waren pas om 2 uur in het hotel en lagen om 9 uur in bed haha. De metro hebben we gelaten voor wat het was en hebben alles lopend gedaan - nou ja, wel naar het hotel natuurlijk -.
Morgen deel 2! Ben jij wel eens in Parijs geweest? Ik vind het een heerlijke stad. Fijne kerstavond alvast iedereen.
Liefs

3 opmerkingen:

  1. Mooie foto's!! En zo te zien hebben jullie het hartstikke leuk in Parijs! Ik ben er nog nooit geweest, maar wil er wel graag heen! Heel veel plezier nog en fijne kerstdagen x

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Parijs is zo leuk, hele mooie foto's!
    Ik ben er 2x geweest, afgelopen zomer nog :)

    Ik wil je een fijne kerst toewensen!

    liefs,
    Femke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooie foto's Parijs lijkt me geweldig. XO

    BeantwoordenVerwijderen