maandag 2 december 2013

Messy hair do.

Hoi allemaal,


Vandaag droeg ik deze hairstyle. Ik loop stage in groep 3 en daar horen soms helaas luizen bij. Het is dan ook verstandig om mijn haar niet helemaal los te doen. Meestal heb ik het in een staart of een knotje, maar om er niet altijd als een sloeberjuf uit te zien, doe ik wel eens deze messy braid in mijn haren. 



Het is vrij simpel: je maakt een scheiding aan de zijkant, ik vlecht mijn haar altijd aan de rechterkant. Vlecht nu het bovenste gedeelte een klein stukje in en maak er een dikke vlecht van. Speld je vlecht aan de achterkant van je hoofd vast met schuifspeldjes. Trek je vlecht een beetje uit elkaar zodat het een messy braid wordt. Je kan er ook voor kiezen om nu een knotje te maken, maar dat doe ik bijna nooit.

Wat zou jij met je haar doen als je stage zou lopen op een basisschool?
xx

6 opmerkingen:

  1. Leuk, ik had daar eigenlijk nooit zo over nagedacht dat je dan moet opletten met de luizen haha, staat je goed in ieder geval

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh wauw, heel leuk gedaan! Slim dat je daaraan denkt. x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw, wat mooi! En slim. Ik zou waarschijnlijk gewoon met mijn losse haren erheen wandelen en dan tijdens mijn stage bedenken 'dat dit eigenlijk niet zo slim was', haha. X

    BeantwoordenVerwijderen