maandag 23 juni 2014

Detox drankje

Hoi iedereen,



Sinds een week drink ik dit detox drankje elke dag. Ik vind het echt heerlijk en het is helemaal niet moeilijk om te maken. Benieuwd waar het allemaal goed voor is?

Het is echt niet moeilijk, zoals ik al zei.
Je hebt nodig:
- een glas met heet water of koud water - works either way,
- citroen schijfjes,
- een takje munt,

Waar is het goed voor?
Citroenen zitten boordevol vitamine C en kalium. Ook heeft de citroen een reinigende werking - precies wat wij willen! Het citroenzuur zorgt ervoor dat je stofwisseling sneller gaat werken én je darmen krijgen een goede schoonmaakbeurt. Ook ga je van het water met citroensap meer plassen, waardoor je veel afvalstoffen je lichaam uithelpt. Did I say detox?
Munt bevat: zink, calcium, ijzer, magnesium, kalium, koper, vitamine A, B2, B3, B11 en C. Ook munt heeft een reinigende werking, het is goed voor de spijsvertering en helpt bij verstopte darmen.

De laatste tijd had ik veel last van puistjes op mijn voorhoofd. Ik heb gemerkt dat het minder is geworden sinds ik dit drankje drink. Het is zeker een aanrader! Ik neem het namelijk ook vaak mee in een flesje met water, een lekker verfrissend drankje dus.

Ga jij dit drankje proberen?
Liefs

2 opmerkingen:

  1. Misschien ga ik ook de munt maar proberen. Ik drink nu water, citroensap en cayennepeper. Onwijs smerig, maar het schijnt ook goed te zijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh ik ga denk ik ook maar eens munt proberen. Heb altijd andere varianten gedronken bij mijn moeder, iets met citroen. Maar dat vond ik eh; niet zo'n succes haha.

    BeantwoordenVerwijderen