zondag 8 juni 2014

OOTD; Boyfriends birthday.

Hoi iedereen,



Sinds een paar dagen heb ik in mijn nieuwe huisje(ik woon eindelijk samen) eindelijk internet. Ik had mezelf voorgenomen om weer te gaan bloggen. Ik vind het leuk, maar het mag niet teveel tijd innemen. Ik ga bloggen wanneer ik er zin in heb en kijk het aan totdat ik naar Australiƫ toe ga. Is mijn blog dan gegroeid en kan ik er wat mee? Dan ga ik ermee verder en anders stop ik er waarschijnlijk mee.
Goed, terug naar mijn OOTD.

Ik droeg deze outfit op de verjaardag van Kevin. Hij werd 26 en hij vierde het bij zijn ouders. Dit is wat ik aan had,







Pleather jacket - H&M // T-shirt - Vogue NL // Jeans - Levi's // Shoes - H&M //
Necklace - Primark // Watch - Michael Kors // Rings - Silver shop Bali // Bracelets - Bershka 

Wat vind jij van deze outfit?
Fijne avond.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten