maandag 26 januari 2015

Healthy breakfast cookies


Na het sporten heb ik altijd honger, maar wil ik niet direct zondigen. Ik sport nu al twee weken, 5 keer per week - voor Thailand. En daarom besloot ik gezonde koekjes te maken. Check hier het recept.



Je hebt nodig voor 9 flinke koeken:
- 2 bananen - ik had een nogal groene banaan, maar dat maakte echt niets uit
- 150 gram havervlokken
- 1 eetlepel agave siroop
- rozijnen, kokos en cacao nibs


Ik maakte een basis en verdeelde het 'beslag' in drie gelijke delen. Een deel met rozijnen, een deel met kokos en cacao nibs en een deel met enkel cacao nibs (met per ongeluk een beetje kokos). Mix het door elkaar en verdeel over een met bakpapier bekleedde bakplaat. Bak de koekjes 15 minuten op 180 graden Celsius.


Vooral de koekjes met rozijnen vond ik erg lekker! De koeken bewaar ik in een afgesloten pot en ik moet zeggen dat ze zelfs na 2 dagen nog erg lekker zijn! Ik raad je zeker aan deze koeken een keer te maken, gewoon voor de gezelligheid, als snack of misschien zelfs als ontbijt. 
Happy eating.

3 opmerkingen:

  1. Oe klinkt lekker! Ik ga het zeker onthouden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh dat klinkt als een lekker tussendoortje! En nog gezond ook haha, altijd fijn!
    Ik volg je op bloglovin! :)

    BeantwoordenVerwijderen